sobota, 4 stycznia 2014

when you're gone

Cześć! Przepraszam, że dopiero teraz dodaje posta, aczkolwiek dzisiaj, to znaczy wczoraj miałam baaardzo zły dzień. Nie dość, że się źle czułam to "przyjaciółka wyciągnęła mnie na piwo" a tak naprawdę wbiła mi nóż w plecy. Nieważne z jakiego powodu, ale i tak za tydzień będzie błagała o litość. Z racji, że przez cały dzień nie miałam czasu, a serio opiepszałam się jak tylko mogłam, urodziły mi się chomiczki. Nie wiem ile ich było na początku, ale teraz mam ich pięć i mają się świetnie! Taki skromny surprise na koniec dnia.

Jak źle się czułam to i stylka nie najlepsza. Nie miałam weny, gdy ją tworzyłam i wyszło takie cuś ;c

NASZYJNIK callie's picks
SUKIENKA (jako top) nelly.com
BLAZER frankie morello tribute
PASEK decades
SPÓDNICA ppq
KOPERTÓWKA callie's picks
SKARPETKI killah
BOTKI ppq

3 komentarze :

  1. Odpowiedzi
    1. jedna z najlepszych stylizacji jakie kiedykolwiek widziałam :)

      Usuń
  2. Jest świetna po prosu śliczna. Chciałabym byście jeszcze więcej tych stylizacji dodawały. Fajnie by było gdyby na blogu były makijaże itp.

    OdpowiedzUsuń