środa, 1 stycznia 2014

TIMBER

Witajcie! I jak czujecie się w Nowym, 2014 roku? :) Ja nie mam na co narzekać, wyspałam się za wszystkie czasy ;D o 15 jadę na rodzinny obiad do... restauracji japońskiej! W sumie to postanowienie mojej mamuśki, gdyż chce spróbować czegoś nowego ;d

Dzisiejsza stylizacja jest codzienna, nie chciałam, aby moja doll wyglądała dzisiaj odświętnie, więc postawiłam na klasyke.

FUTERKO denim & supply by Ralph Lauren
TOP nelly.com
PASEK bonjour bizou
BRANSOLETKA limited edition
LEGGINSY rio
TORBA rio
BOTKI callie's picks



2 komentarze :

  1. Ładna stylizacja :)
    chwascik

    OdpowiedzUsuń
  2. I jak? Smakowała japońska kuchnia?
    Jestem upierdliwa, jedynie pasek mi zawadza, ale stylizacja poza tym małym szczegółem jest bardzo dopracowana i jak najbardziej mnie urzekła.

    OdpowiedzUsuń